Úzkosti

Klientka (29 let) přichází za Terezou Šimečkovou, protože není ve svém životě spokojena a nedokáže určit příčinu. Bývá hodně ve stresu a několikrát prodělala panickou ataku. Klientka byla odmalička vychovávána v rodině zaměřené na výkon, vždy byla premiantkou třídy, získala červený diplom a pracovala ve velké korporátní firmě. Extrémně vysoká očekávání na sebe sama společně s velmi nezdravým sebepojetím způsobily, že klientka hluboko uvnitř věřila, že je nedostatečně hodnotným člověkem. Trávila veškerý volný čas na sociálních sítích, které jí nepříjemné stavy začaly vyvolávat nejvíce, protože vlivem srovnávání se s druhými její vnitřní nejistota rostla, až začala prožívat úzkosti častěji a častěji. Pracovaly jsme společně na klientčině sebehodnotě, objevovaly (ne)užitečnost schématu “jen když budu úspěšná, budu dobrým člověkem” a přenastavovaly mylné a destruktivní přesvědčeni o životě, druhých a sobě. Klientka po několika měsících zjistila, že její současná práce její osobnostní změně již nesedí a rozhodla se splnit si svůj dlouholetý a všemi přesvědčeními zakrytý sen a najít si práci, která jí opravdu dává smysl a přináší radost i pocit hodnoty. Panické ataky se už téměř neobjevují a když ano, získala potřebné dovednosti k tomu, aby je ustála.

psychologie, psychoterapie, psychosomatika , úzkosti

Žaludeční obtíže

Klientka (47 let) přišla s vážnými žaludečními obtížemi za terapeutem Vladimírem Maňáskem. Po každém jídle docházelo k velkým bolestem břicha a potrava byla neprodleně vyzvracena. V minulosti byl diagnostikován duodenální reflux se zánětem žaludku (obsah duodena se vracel do žaludku). Akutní potíže nastaly po dietní chybě, nicméně přetrvávaly nezvykle dlouho, proto se klientka rozhodla vyhledat naši pomoc. Akupunktura a vhodná kombinace bylin ve formě Wan (klientka přišla v pátek, nebylo tedy možné ji připravit směs na míru) akutní potíže ustoupily, již byla schopná strávit menší množství lehké potravy. Po týdnu užívání bylin zaměřených na redukci vlhké horkosti přetrvávající v žaludku a slezině nastalo výrazné zlepšení, po 14 dnech jsou již obtíže minimální. Dále je nutné se zaměřit na kořen nemoci v tomto případě posílení sleziny, žaludku a harmonizaci žlučníku. Byliny v kombinaci s vhodnou úpravou stravy by měly zajistit, že se potíže již opakovat nebudou.

fytoterapie, reflux, žaludek, nevolnost, žaludeční obtíže, bolest břicha

Bolesti v bederní krajině

Dne 22.2.2021 přichází za Lucií Janalíkovou v lehkém předklonu s odlehčováním pravé dolní končetiny 51letá klientka. Udává od Vánoc 2020 stupňující se bolest bederní páteře vpravo. V noci se budí při přetáčení pro výraznou bolest v oblasti pravého křížokyčelního skloubení. Při testování do předklonu se předkloní, ale se zvýrazňující se bolestí v bedrokřížové krajině. Bolest přechází do pravé dolní končetiny, tuto vyvolává pouze statická zátěž. Bolesti v bederní krajině má poslední 2 týdny již stálé. Po ošetření, detailním nácviku autoterapie a důkladné korekci správného držení těla je klientka schopna se plně bezbolestně předklonit (ruce dá až na zem) a odchází s nulovou bolestí bez jakéhokoliv diskomfortu. S klientkou jsem nyní v telefonickém kontaktu. Bude-li dodržovat správná doporučení, nemusí se jí již tato bolest nikdy objevit. Přeji Vám, ve zdravém těle, dny plné lásky a pohody.

fyzioterapie, bolesti, bolestpatere, páteř, bedernípáteř

Pomoc s početím

Tento příběh je Vláďův - tedy ne Vláďův, ale jeho klientky, které se nedařilo podruhé otěhotnět.

Klientka, 30 let, se 2 roky po porodu pokouší o další dítě - neúspěšně asi třičtvrtě roku. Dle gynekologa by měla být plodná a nebyly nalezeny žádné závažné patologie. Klientka navštívila Sakura Clinic v lednu. Její cyklus byl mírně nepravidelný, nebolestivý. První těhotenství se zdařilo poměrně snadno a bylo bez komplikací. Klientka dostala harmonizační směs, kterou užívala cca měsíc. Po měsíci se jí paradoxně menstruace nedostavila vůbec. Bylo to titiž potvrzené těhotenství! Ano ano, někdy to jde opravdu rychle... Bylinná směs byla vyměněna tak, aby působila preventivně proti potratu a zároveň utišila a vyživila plod. Po 3 týdnech byla směs vysazena, těhotenství probíhá v pořádku bez komplikací.

Máme obrovskou radost a miminku přejeme, ať se mu daří po vše stránkách tady a teď a navždy.

Nebojte se na nás obrátit i Vy, Vaše příběhy si vyslechneme a rádi pomůžeme.

čínská medicína, otěhotnění, těhotenství, neplodnost, akupunktura, fytoterapie, miminko

Další články...